Despre mine

Fotografia mea
un dovlecel mic ... pe cale sa devina o placintica apetisanta.

Persoane interesate

Arhivă blog

sâmbătă, septembrie 28

Interior... Exterior

Bine v-am regăsit dragilor, în această zi ...zi minunată am ajuns la două concluzii.  Prima este ca niciodată nu ştii cand te loveşte boala şi nu te aştepţi sa fi tu cel/ cea care o pateste.
Iar cea dea doua concluzie ca mai bine  bolnav la mama acasa decat sa te compatimeasca alţii. Pusai si eu ca tot omul ca mie rau pe facebook si ca imi alin durerea cu desenule meu preferat... Si jumatatea mea imi comenteaza ca. ..o fi bn sa te uiti la desene si sa nu stai la munca. Plm mai bn la munca decat bolnav!
Asa ca interiorul este mai tumultat decat extriorul.

La mai multe gânduri bune,  cu bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu