Despre mine

Fotografia mea
un dovlecel mic ... pe cale sa devina o placintica apetisanta.

Persoane interesate

Arhivă blog

luni, decembrie 30

....2013. .. The end of it

Bine am revenit dragilor! Asa de greu a trecut anul acesta. Dar am mai imbatranit un an, am 23.
Si ca sa pastrez traditia de la "22"" .... Ei bine "23" - de noduri desfacute. Asa s-a tradus 2013.
M-am reinscris la scoala, am luat permisul, am primit inel de proba, am un copil nou, Ninja.
Ce s-a mai intamplat oare??? Sa vedem, eu sunt mai matura, anul care vine este in mare plan si anvergura. De data aceasta lista va fi facuta in doi. Teoretic ar fi mai usor de suportat, insa daca sunt 2 persoane, cresc si responsabilitatile.
Oricum nu credeam vreo data ca o sa mai iau permisul, dupa cate incercari am avut! Sa va povestesc!
A  inceput timid in decembrie 2012. Cu scoala ieftina, instructor de treaba si la facut la norma. Am terminat orele si a inceput chinul.
1. Prima oara m-am dus cu Clau la sala, avio,  tufa de venetia, si incredibil am picat
2. A doua oara am fost la sala cu tata. Mi-a inghetat sangele de frica daca picam. Asa ca am luat sala
3. Am picat cu o blonda la traseu, am fost petarda. M-am panicat grav, ma asteptam sa imi schimbe ea vitezele, credeam ca sunt doar doua pedale i  loc de 3. Vai dar cateee am facut. App a fost Clau cu mine
4. Am dat iar sala, singura, am luat.
5. Am dat traseul singura si ma picat pentru o chichita, era sa lovesc masina in parcarea laterala de un ditai gipanul.. Nu a fost prea grav, doar mi-a pus piciorul pe frana.
6. Am dat iar sala la sfarsitul sesiunii, cand nu mai aveam nici o sansa. Nu am zis la nimeni. Tin minte ca l-am sunat pe Clau si iam zis k am gresit grav. Luasem salala. Acum ma programasem la traseu in ajunul Craciunului
7. Doamna Manole intra in actiune: 4 sedinte cu asa un instructor  cu lacrimi la fiecare sedinta, ma terminat pshihic, imi venea sa o arunc in dambovita
8. Politist de treaba la traseu, si eu soferita de soferita l-am luat.
Asta dragilor a fost cea mai mare realizare.
LA 23 DE ANI IN AL "12-LEA" CEAS (24 DECEMBRIE 2013) AM LUAT PERMISUL. Futui maica masii de permis

La mai multe ganduri bune, sa vie si 2014, ca eu is in culmea fericirii, si poa sa vie e o veni, sunt soferita, ce mama masiii!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu