Despre mine

Fotografia mea
un dovlecel mic ... pe cale sa devina o placintica apetisanta.

Persoane interesate

Arhivă blog

luni, februarie 23

pilimoane...care esti ma:)))????=)))


Pililong cu pila lunga ...si'a pilit pila pe punga... punga'n pila ...pila-n punga... Pilong cu pila lunga.

Eram pe acasa ... tolanita in pat, in lumea mea de printesica ... ascultam Vibe fm ... si de-o data .. aud chestia asta...  Initial am inteles cu totul altceva,(nu e ceea ce iti trece acum prin minte... wof numai la prostii te gandesti)..;))... nu prea intelesesem.decat ultima parte  :)):))... dehh mai grea de cap;))... si ce sa faci atunci cand ai o curiozitate ..ei bine googalesti:)):))..

si am gasit asta... foarte tare ..daca ma intrebi pe mine ..da acum cine e pililong ..  ce o a avea cu pila si cu punga :)):))... Pungile din ziua de azi au inceput sa se pileasca...???? =))=)))
Mai cam ciudata lumea asta in care traim .. in orice caz daca cineva l-a gasit pe Pililong ,sau are date despre el sa ma anunte si pe mine ... s'l intreb ce a avut cu saraca punga:)):)))...

Pana la urmatoarele mele ganduri va pup dulce fanii mei :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu