Despre mine

Fotografia mea
un dovlecel mic ... pe cale sa devina o placintica apetisanta.

Persoane interesate

Arhivă blog

luni, februarie 23

somn de voie..sau de frumusete


RECUNOSC sunt SOMNOROASA. asta este ... faceti-mi ce vreti voi (in limita bunului simt:)):))) ...) dar eu una dupa 10.30 p.m. mi se taie filmul. 

Cand mie lumea mai draga sau ca sunt pe undeva .... ceasul meu biologic tot timpul imi face aceiasi lucru, ma corupe la somnic. De fel daca afara ploaie... poi e vreme de dormit, daca afara e soare ...e vreme de dormit, daca ninge e vreme de dormit ... daca este <...> ei bine ati prins voi ideea;).. 

Daca ma vezi ca nu dorm o noapte , fi sigur ca o sa recuperez o saptamana intreaga ... :))):)))) Ai incercat vre-o data sa ma suni pe la 9 jumate seara?nici sa nu incerci ... ca nu ma gasesti ca am telurile inchise ..semn ca am tras pe dreapta... 

Somnule masina mica... de ce'l aduci tu pe Mos Ene .. pe la gene .... un mos mai tanar nu gaseai. :)) Pe langa somnul de voie ..ops..somnul de frumusete mai sunt si somnambula.:)):))... Ei bine asta este .. cea mai recenta patanie s-a petrecut chiar dupa revelion (singura noapte pe an care garatat nu dorm) .. cand dupa atata hora, putina bautura si nu in ultimul rand veselie .. am ras cu pofta in somn. Cu ochii inchisi si'n hohote eu eram in lumea mea de vise si mai faceam inca o data revelionul si mai dansam o hora si'n vis:)):))))..... deehhh nationalismul asta ..ce sa-i faci:):))))

O viata am si pe aia vreau sa o dorm..  deci pe viitor cel mai bun cadou pt mine este un pat mare si moale si o perna buna... 

Noapte buna si multe ganduri bune ..eu ma retrag in lumea mea de printesica plina de vise ... va pwp cu paiete:**:**:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu