Despre mine

Fotografia mea
un dovlecel mic ... pe cale sa devina o placintica apetisanta.

Persoane interesate

Arhivă blog

luni, martie 2

Pentru ca ... de aceea am nevoie de tine.









Maine soarele va rasarii, imi va mangaia simturile. Imi va saruta urmele mele din asfaltul fierbinte. Va zambi frumos si politicos pentru toata lumea, iar pentru mine voi stii ca nu ma va parasii nici o data.

Stau, visez cu ochii deschisi si il privesc, si ce crezi ... chiar imi place visul meu.Pentru ca inima mea mea moare atunci cand soarele dispare, pentru ca sunetul nu ajunge din difuzoare pana in sange, pentru ca nu pot sa stau cuminte pana nu ma frig putin la soare, pentru ca sunt inca copil, pentru ca ... pentru ca ... Tot de atat de multe motive iubesc vara, caniculara, caldura dogaritoare, fierbinte. Asa ca ... 'pease don't leave me'. 

Poate ca sunt nenumerate ori in care te-am alungat si eu nu am mai fost capabila sa mai fac nimic fara tine, pentru ca mainele mele tanjesc dupa mangaierea ta calda, pentru ca nu te apreciez numai atunci cand dispari. 

Pentru ca te-am vazut tarziu, pentru ca mi-ai placut doar intro zi la mare, pentru ca mi-ai gadilat simturile, pentru ca ...

O piele "parjolita" bine , doi ochi topitzi dupa tine, doua maini reci cu care te sting ... mofturoasa de fire ... iubitoare de frumos ... imi oferi o sclipire in privire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu