Despre mine

Fotografia mea
un dovlecel mic ... pe cale sa devina o placintica apetisanta.

Persoane interesate

Arhivă blog

marți, martie 10

testament


Daca tot sunt in febra pregatirilor pentru bac, azi am stat si am stiudiat poate dintre putinii poeti care imi plac Tudor Arghezii. "Testament" un lucru atat de simplu ... insa .. foarte important pentru cei din jur. Vreau sa va zic ca nu las ceva tangibil. Intangibilitatea ... suna mai palpitant. Sufletul meu rece plin de vanitati si idealuri vreau sa lase urme in existenta voastra. 

Imaterialitatea este elementul dupa care majoritatea tanjesc, pentru ca nici o data nu o pot atinge, simti, vedea. Dorul este cuvantul cheie. Vreau sa le fie dor. Nu vreau sa par cu ganduri ciudate, dar simt cum pas cu pas ... cum se tremina si ciclul asta de viata. O sa cresc, o sa ma nasc din propria mea cenusa ... precum pasarea phoenix. O sa imi fie dor si ... numai mie ... pentru ca eu inca nu vreau sa ma despart de sufletul meu pueril .. plin de vise si jocuri. 

Va las mostenire ... doar un singur gand .. sentiment ... acela ca am incercat sa va instig in dulcele meu stil clasic. Sa priviti viata cu simplitate, sa lasati deoparte curentul in care vati avantat. Sa uitati de lumea de oameni rigizi in care traim. 

La mai multe ganduri.. cu bine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu