Despre mine

Fotografia mea
un dovlecel mic ... pe cale sa devina o placintica apetisanta.

Persoane interesate

Arhivă blog

sâmbătă, februarie 14

Romeo, Romeo, ... unde esti tu Romeo


 Shakespeare nu este un scriitor care imi starneste prea mult interes, chiar recunosc ca nu am citit nici una din operele lui, insa pentru o noapte am fost Julieta. 

3 cuvinte: CocoLoco, Partty, Prieteni dragi ... ei bine au fost 4 ... oricum ideea e ca anul asta Sf. Valentin adoptat de la americani, a fost inexplicabil in cuvinte pentru mine. Osa ma chinui un pic, de fapt o sa te chinui pe tine cititorul sa intelegi "De ce?" "Cum?" si "In ce fel?". Deja suna tentant de plictisitor? stai sa vezi ce urmeaza. 

O noapte frumoasa pentru ca am am avut ceea ce iubesc langa mine si pe aceia care tin la mine. O noapte frumoasa pentru ca a fost prima nopate in care chiar am vrut sa merg si nu am avut nici un regret (cum fac de obicei). Si spre stupoarea mea a mai fost si un concurs de coregrafie si dans intre tinere talente. De la inceputul inceputului, adica luni saptamana curenta aveam un chef nebun de dans. Vroiam sa merg undeva cu mitza si mitzoiul meu si sa dansez, si cine ar fi crezut ca o sa devina realitate??!!!??? Eu una nici in ruptul capului ... Show senzational oferit de acei pusti (max 17 ani .. oricum mai mici ca mine:D) si companie inedita.

Tematica era sa iti gasesti perechea fictiva, eu am avut Julieta. Pana sa-l gasesc pe Romeo nu a durat prea mult ... ma gasit el pe mine ... asteptarile au fost relativ dezamagite, dar pentru ca pustiul era AS la breakdance s-au mai compesat lucrurile. 

A fost frumos sa fiu pentru o noapte Julieta, cu toate ca adevaratul Romeo inca il mai astept ... Cine stie poate ca .... viitorul imi rezerva multe surprize.

P.S. Romeo te astept la anul sa fi pregatit pe ringul de dans, iar eu te voi privi de sus de la balcon

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu