Despre mine

Fotografia mea
un dovlecel mic ... pe cale sa devina o placintica apetisanta.

Persoane interesate

Arhivă blog

vineri, februarie 13

viata dulce viata

Traim intr-o lume nebuna, nebuna, nebuna de tot ... Ar fi cazul sa recuonostem ca nu suntem poporul care am fost o data. Am ajuns sa fim precum hienele intre ele, batandu-se pentru un job mai bun, pentru un om luat ca pe un lucru, pt orice. Nu putem, sau nu vrem sa vedem, cum am ajuns. 

Pentru a plagia un pic lucrurile, insa cu scopul de a-mi intarii spusele, melodia lu Bitza - "10 Degete" este plina de mesaje reale, insa pentru unii dureroase. "Pentru ca ati ajuns tarfe pe fata" ... un pic cam agresiv, dar incredibil de real. In viata cine se scuza se acuza. Nici nu mai poti sa fredonezi 2-3 versuri, ca deja incep cele in cauza sa se simta jignite.

Viata e mai dulce, dupa ce treci din nefiinta in fiinta. Greutatile cotidiene te doboara daca nu esti tare. La o varsta destul de frageda, (d.p.m.d.v.) m-am confruntat cu cea mai rea latura a vietii: "prietenia falsa". Tocmai cand credeam ca de aici inainte o sa mergem toti pe aceiasi linie, vom trece impreuna peste toate, totul va fi mai bine daca vom fi noi 3 "mitze" pentru totdeauna. Nu a fost sa fie, ...soarta asta. Pentru un nou venit intr-o vara s-a ales prafu de o prietenie de ani buni ... si doar nu ne cunosteam de azi ... de ieri ... ci de 12 ani. Daca pentru mine iesirile in spatele blocului, jocul ala prostesc "patratzica" si parjolirea unor lacuste spre deliciul nostru de copii puerili, au insemnat legamantul si inceputul unei frumoase prieteni. Nu a fost aceiasi perceptie si din partea lor.

Cu toate astea, inca supravietuiesc, si chiar mai bine ca inainte. Doar cu ceea ce iubesc, cu ceea ce ma face sa rad, cu cineva care intradevar se gandeste ca mai exist si eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu