Despre mine

Fotografia mea
un dovlecel mic ... pe cale sa devina o placintica apetisanta.

Persoane interesate

Arhivă blog

vineri, februarie 13

"te urasc!!!" ... (si nici eu nu cred asta)

De multe ori  sunt lucruri care ne ranesc ... iar, si iar... dar cu toate astea nu ne despartim de ele. Un viciu poate sa fie si fizic, cum ar fi dependenta de cineva, numai de acel cineva. Moral ... dependenta de un lucru care te adera la un gurp, cum ar fi fumatul. Si sentimental ... acel ceva care era totul o data. A fost in viata mea de atat de multe ori incat nici nu mai stiu numarul exact. Ma ranit tot de atatea ori atunci cand pleca. Ma revoltam, tipam, urlam, plangeam, zambeam fals cu speranta ca data viitoare o sa fie mai bine. Si cu toate astea daca acum ar mai vrea, fie si pentru o ultima oara sa revina in viata mea, cu durere il suflet recunosc ca nu cred ca l-as putea refuza.

Lucrurile care creaza dependenta acum, candva au creat o mare bucurie in viata mea. Si cu toate ca inca ma cred copil printre  oameni rigizi care nu au timp sa se bucure de timpul care lea mai ramas; as mai vrea inca o data sa tip, sa plang ... si multe altele ... doar pentru acel extaz de moment, acea implinire de sine.

Cand simti ca nu mai poti, simti cel mai mult lipsa unui lucru care-l iubesti. Iubirile adevarate nu sunt facute pentru mine, asa cum nu este si norocul.

Atunci cand iti zic ca te urasc, eu chiar te iuesc. Cand nu te mai vreau in viata mea, atunci am mai mare nevoie de tine. Cand ma bucur de toate lucrurile rele cu care te zbati, atunci ard de nerabdare sa imi zici ca ai nevoie de mine.

"te urasc!!!" ... (si nici eu nu cred acest lucru)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu