Despre mine

Fotografia mea
un dovlecel mic ... pe cale sa devina o placintica apetisanta.

Persoane interesate

Arhivă blog

joi, iunie 25

DACA....


Daca tarfele ar fi flosforescente, Bucurestiul ar fi "Micul Las Vegas."
Daca viata ar fi numai roz, inseamna ca am fi toti gay.
Daca eu nu as mai iubi atat de mult, poate ca mi-ar fi mai bine.
Daca cineva se poate schimba cu adevarat, insemna ca este AS in artele minciunii.
Daca intradevar avem emotii, insemna ca suntem cu totii o comunitate de EMO prosti.
Daca nu ar mai exista ura si razboiul pe lume, am incepe sa ne omoram din dragoste.
Daca nu sar mai da tepe, am fii cu totii o Romanie saraca.
Daca pitipoancele s-ar calugarii, proxenetii ar muri de foame.
Daca hi5 nu se inventa, picipoantele isi faceau aparitia la mica publicitate.
Daca este criza finaciara, si betivilor le dai doar apa plata, inca nu exista medicamet sa trateze rugina din noi.
Daca tu m-ai iubi, inseman ca sunt in rai de foarte mult timp.

Exista atatea variabile in viata. Exista atatea ipoteze. Si cu toate astea te iubesc. Stiu ca sentimentul nu este reciproc, asa k pun capat, AICI...ACUM!!!!!. Si incerc sa iubesc si sa ma simt iubita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu