Despre mine

Fotografia mea
un dovlecel mic ... pe cale sa devina o placintica apetisanta.

Persoane interesate

Arhivă blog

miercuri, iunie 3

Scumpii ani de liceu

TANTTY NELLY SI HULIGANCA ADJUNCT A CLASEI a 12a A!!!!!!!!!!







AZi am realizat ca au mai trecut 4 ani de zile. 4 ani a caror conjunctura i-am petrecut cu colegii mei. Fiecare cu bune si cu rele. Cu lacrimi sincere, de jale si false impresii si zambete. Inca nu ma cuprinde nostalgia anilor de liceu pentru ca stiu ca o sa ii mai vad. O sa le mai zaresc zambetele blajine. O sa mai am parte de o imbratisare calda de la o parte dintre ei. In patru ani de zile am invatat multe ... poate ff multe lucruri. Am cunoscut suflete noi, prieteni adevarati. Fiecare cu o personalitate mai ciudata ca alta. Care mai de care cu tipatul mai tare si mai acut. Anul acesta sa simtit lipsa acelei persoane care a stiut cum se ne pondereze si sa ne pastreze echilibrul. Putin bulversati si poate cu inimile frante TAntty Nelly ne-a parasit un an intreg, insa a venit sa ne vada. A venit sa ne sustina, a venit sa isi vada cei 27 de copii, cei 27 de huligani. In Acest an poate ca am invatat sa ne apreciem mai mult, am inteles ca ne va fi greu unul fara altul. Multumuesc celor care mi-au oferit ropote de aplauze la inmanarea diplomei mele. O sa va iubesc neincetat, in modul meu haotic ... si nu o sa uit nici o clipa.


Diri Paula este si ea acum prezenta in inimile noatre. A incercat sa ne pondereze un an intreg. Face parte din clasa noastra de nebuni. Atat ca diriginta dar si ca prietena. DIRI ... te ubim ...


Ultimele mele randuri le pastrez Mitzei mele. Cea care intr-un tarziu ma jelit. Cu toate ca este perfect constienta ca nu va scapa de mine, ea deja ma catalogat ca fiind colga a carui prezneta nu o sa mai vada niciodata. Mitzulica nu ma uita ... ca nici eu nu o sa te uit .. te ube moolt mollt la tine ... cu toate ca nu imi exteriorizez ... lacrimile


LA MAI MULTE GANDURI BUNE. POATE LA MAI MULTE VESTI DE LA HULIGANII LU TANTTY NELLY, acum si copii lu DIRI PAULA.

Un comentariu:

  1. mah mitulik mea sh k j eu t ubee moolt d tot j veyi k poyl cu mn nu mai sunt d actualitate k mi-am sch looku':)):XX:X

    RăspundețiȘtergere