Despre mine

Fotografia mea
un dovlecel mic ... pe cale sa devina o placintica apetisanta.

Persoane interesate

Arhivă blog

miercuri, decembrie 30

Replay ... buna seara

19.12.2009,, 21:30 ... poate ca nu este asta datat si ora in care apre postarea, dar asta este data si ora in care-mi astern inspiratia pe hartie.
"99% transpiratie, 1%inspiratie"...parca asa era zicala .. in cazul meu "99%lacrimi duci-amare si 1% constientizare". Pentru ca ...DA!! sunt ce ma mare cretina patetica. Dupa ce ca nu ma mai satur (numai eu stiu ce si cum) vreau din ce in ce mai mult.
Ma vreau iubita!!... sunt iubita!!!
Ma vreau rasfatata!!... sunt cea mai rasfatata!!!
Vreau sa pot zice ce simt acum!!.. Sunt o cretina sentimentala care visa cu ochii deschisi si char daca am privit crunta nepotrivire-n ochi, si nu pot a zice niic pentru ca ma ascund dupa deget.
Mai cretini ca mine, sunt aiai care tin la mine si ma iubesc, si cei mai cretini sunt aia care ma cred, Dar deasta ii iubesc eu pe ei, asa.. in felul meu cu felul lor de "cretineala"
Daca stau bine si ma gandesccred ca 1 singura persoana din existenta asta ma cunoste si i-am spus cam mai mereu adevarul. Nu prea ma baga in seama, face mai mereu misto de mine, misto dinala bun( atat de bun incat nu ma pot supara) dar stie de umpluturile mele curriculare, cu cine ce fac sex si mai ales cum (vai curu meu.... la propriu, mai ales la ultima strigare)
Dar as putea sta si fara ea. Ea ar sta si fara mine, asta este clar. Mai clar e ca unele lucruri care oricum stiam ca o sa se intample, ma rnesc si chiar doare. Zic a sunt pregatita, dar defapt plm... bag chestii lacrimogene.
Nu stiu de ce plm mai numesc blogul asta "dulce stil clasic" pentruca nu am mai dat de mult un sfat, plus ca am scris numai adevaruri pamfletate si aberez intr-una
..........AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA(tipat de disperate)
Dulce.. stil .. clasic.. De la un dovlecel incerc sa devin o placintica apetisanta. Ideea e sa nu ma mance viermii pe parcurs, dar am 19 ani, cunosc din ce in ce mai multi oamnei, si sfatul meu pentru moment e ca niciodata sa nu-i crezi, intotdeauna sa fii atent la lucruri, inclusiv la ticaitul unui ceas de mana.
Daca ticaie, nu-i de calitate, si nu-l tine daca nu merita desingnul sau marca.


La mai multe ganduri bune .. Cu bine..X.O.

Un comentariu:

  1. Salutare,te invit sa te inscrii in directorul de bloguri 100 Ro,si iti vom promova gratuit blogul.In plus,vei primi un link pretios din partea noastra,care il va ajuta pe Google sa iti gaseasca blogul mult mai usor.
    De asemenea,pe 100 Ro ai posibilitatetea de a-ti populariza articolele de pe blogul tau,poti sa postezi fara sa ai cont,fara logare,fara e-mail.Doar scrii artcolul tau,si il publici instantaneu(vezi la pagina"Scrie un articol").
    Toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere