Despre mine

Fotografia mea
un dovlecel mic ... pe cale sa devina o placintica apetisanta.

Persoane interesate

Arhivă blog

sâmbătă, aprilie 23

Paste fericit! si unele mesaje de viata.



Bine v-am regasit dragilor. Acum este seara invierii, seara in care noi sarbatorim pastele. Si Cu rigoare am tinut mai mult sau mai putn fiecare individ in parte post, si ne-am redat buna liniste sufleteasca. Ar trebui sa se contopeasca totul intr-o buna dispozitie, si bunatate.
Insa cei drept iubesc sarbatorile, insa astea, cel putin anul acesta este mai trist pentru mine. Nu mai sunt alaturi de familie. Imi confirm inca o data ca am crescut si zborul meu din cuib si-a facut demersul. Poate ca ar trebui sa pun mai mult pe prim plan familia si obiceiurile noastre, decat cele noi venite, jobul cariera, prietenul.. poate inrudirea in noua mea familie.
Azi ma aflu in sanul familiei lui claudiu. O atmosfera prietenoasa, insa cu niste piese prost alese vrand nevrand,.. in anturajul lor
Anumite circumstante care ma impinge sa deschid un subiect destul de interesat:
copii. si nodul de manifestare al nostru ca si parinte.

Inca de cand eram mica, pot sa zic ca papusile mele imi erau copile, ursuletii fii... si locul meu de joaca, coltisorul meu, casa pentru invataceii mei. Luam ceaiul cu ei pe veranda bunicilor vara, asta pana la ora 17:00 cand venea al meu bunic sa ma plimbe pana in capatul staraii si innapoi cu masina... Zambilica, o dacie zdravanoasa.
Imi imbacam, imi spalam.. imi aranjam. Ca sa ajung acum si sa cred k daca acum asa avea un bebe in mainile mele as stii sa il invat cum trebuie. Pentru ca nu am avut cei mai uniti parinti, poate campioni la cel mai dezbinat cuplu, dar am primit o educatie exemplara. Nu conteaza k mi-a lipsit o anumita componenta in caTtegoria "parinti". si ca poate k inca nu stiu 100% de micile mele taine, dar am o educatie exemplara.
Daca as avea un copil ar primi o educatie buna, as incerca sa imi fie oglinda, si sa fie chiar mai ceva ca mine. Precum medicul care prescrie retete si sfaturi, dar nu le si urmeaza. Ma uit cu stupoare la unii parinti, au o varsta destul de frageda, insa educatia.... educatia.. cei 7 ani de acasa.. chiar asa sa lipseasca cu vehementa???!!!
Cum poti sa iti pupi si sa iti iubesti copilul care iti ridica o vorba grea, sau nu mai zic de o imbrancire... va zic ..o imbrancire.. cum sa il pui si sa ii faci pe plac. Daca te face de rusine.. si iti doresti sa nu te afli in anumite situatii si locuri.. si sa iti doresti sa ramai din cauza lui in cutia de chibrit de acasa, nu trebuie sa iei o atitudine.?
Ca mama trebuie sa iti educi plodul, sa iti fie drag de el in societate,sa nu iti fie jena.. sa nu fi sluga... sa nu ii fi muma.. sa ii fii prietena.
Imi pare rau pe de o parte ca dau lectii de morala in interiorl cugetului meu, si ca aceste cuvinte nu sunt citite de cine trebuie, insa timpul isi va zice cuvantul. Mirarea tot mare o sa fie cand o sa vada k barbatul nu este fat frumos. Copilul va fi unul de te trateaza ca pe un bancomat si atat. Si tu .. ca mama, acele chinuri ale nasterii vor ramane niste amintiri .. urate.. pentru ca rodul tau.. face umbra pamantului.
Cat de mult iti poti iubi copilul ca sa ii permiti orice???

As vrea sa aiba toate mamele un test inainte de nastere daca sunt apte sa creasca copii. Pentru ca sunt multe care isi doresc unul sunt capabile dar nu il pot avea, si altele care fac pe banda rulanta, pentru un sot, pentru un ban, pentru prostie.. care degeaba il fac.

Inchei prin a ura un paste fericit prin a-mi spune oful ca mie dor de mama, si prin a varsa o lacrima, pentru toti cei dragi care imi lipsesc si nu sunt cu familia.

X.O.X.O. la mai multe ganduri bune. Paste fericit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu