Despre mine

Fotografia mea
un dovlecel mic ... pe cale sa devina o placintica apetisanta.

Persoane interesate

Arhivă blog

marți, decembrie 6

Plantarea de copaci din Comuna Borcea, un gest promis de volkswagen

Bine v-am regasit dragilor. Imi impartasesc minunata experienta cu voi prin a ma lauda.. cei drept cu faptul ca am planatat copaci. Cu sudoarea fruntii mele, cu mainile mele firave, am reusit sa fac o groapa cu harletul si am sadit cam 10 pomisori.
Cei drept nu am fost singura, am fost cu bunii mei colegi de la Decathlon Alina si Adrian. Insa a mai fost inca un voluntar care toata lumea l-a izgonit din diverse motive; si anume SPOT!. Cainele fidel a lui Adrian in varsta de numai 10 luni, a fost respins de autocarul cu presa si nici nu s-a pus problema sa mergem in microbuzul cu copii.
Facand abtractie de acest lucru, noi constienti de reticenta oamenilor, am luat masina si .... via Comuna Borcea jud. Calarasi.

Drumul a fost ff bun mai ales ca ma avut un coleg de bancuta de nadejde, si anume Spot. Poate ca daca putea vorbi, se lega o prietenie mai stransa. Nu pot zice ca nu s-a legat o stransa prietenie, mai ales ca m-a super ajutat la saparea gropilor. Ce credeati ca eu .. asa o firava sap mai mult de 4 gropi.. ei bine logic ca nu prea pot. :D.
Oricum peisajul de langa dunare .. ziua excelent de frumoasa. O s-a va las sa va delectati cu poze.

La mai multe ganduri bune cu bine.















X.O.X.O.


Un comentariu: