Despre mine

Fotografia mea
un dovlecel mic ... pe cale sa devina o placintica apetisanta.

Persoane interesate

Arhivă blog

miercuri, aprilie 15

Spui lucrurilor pe nume?


Este important sa fii sincer, dar de cele mai mlte ori nu este o calitate demna de apreciat. Pentru ca in ziua de azi cu sinceritatea iti cam iei bobarnace in nas. Daca este ceva ce iti displace … si zici lucrurilor pe nume, intalnesti 2 variabile.

O prima consta in defavorizarea ta cu privire la pretentiile tale, fapt ce te poate exclude cu unsurinta dintr-un cerc, fie el social, cultural etc. In al doilea caz esti supra evaluat pentru ca marea majoritate gandeste ca tine si te face un lider, capabili sa iti faca si o statuie pentru ca ai fost primul care a zis “asata nu imi place”. Eu una nu zic lucrurilor pe nume, consider ca exista si alte modalitati mai discrete de a spune ceea ce gandesc fara a avea efecte negative prea mari cu mari beneficii. Daca am ceva de zis pe suflet … ceva in genul in care imi inspiri mila si de aceea inca ma mai vezi…. Eu zic stii nu mai este posibila intalnirea noastra din cauza nepotrivirii care nu poate fi combatuta de nici o concesie in secial din partea ta .. in nici intr-un caz din partea mea.

Ei bine asta este un exemplu destul de menschin si necaracterizant mie, pentru ca nu discriminez si nu ofer mila. Singurul lucru care ofer este prietenie si ura. Nimic in plus … insa idea este sa prinda.

Ca sa sintetizez un pic lucrurile eu nu ma vad conducand orice.. in functie de curajul meu de a zice ca asa nu imi place. Ma adaptez si indur aproape orice .. daca sunt la un job, zic da aproape la orice imprejurare, chiar daca nu am chef sau starea necesara … cu gandul ca este posibil sa iasa ceva bun si ca nimeni nu a murit din asa ceva… (dar nu este prea tarziu).

Acum .. in ce extrema te incadrezi???? Zici lucrurilor pe nume direct , subtil ….sau nu iei nici o atitudine site autocataloghezi ca fiind parte din duzina societatii..?????

Un comentariu: