Despre mine

Fotografia mea
un dovlecel mic ... pe cale sa devina o placintica apetisanta.

Persoane interesate

Arhivă blog

miercuri, aprilie 15

Stii sa aprinzi scanteia din sufletul meu?


Este greu sa imi exprim sentimentele. Dupa o indelunga absenta. Incercand sa traiesc cu E-ul meschin din mine, imi aduc aminte de toate clipele.Si cand spun toate clipele ma refer la cele frumoase... iar mai apoi alunec ..domol, domol la tot ce ma ranit. Imi vine sa urlu de invidie. A fost ziua ta si eu nici nu am zis un simplu “LA MULTI ANI!”. Nu prea cred ca ti-a lipsit asta prea mult, insa imi place sa ma mint ca da. Cu toate ca nu ma mai intelege nimeni, eu inca ma mai inteleg. Inca mai iubesc ca o nebuna … dar tot degeaba pentru ca nu imi mai arat sentimentele. Imi apar sufletul, si-a si-a zdrobit, precum leoaica care isi apara puii. Pentru ca asta este poate singurul motiv pentru care ma nu ma las prada agoniei, si inca reusesc sa respir. As vrea sa fiu pentru tine ca oxigenul. Sa nu mai poti trai fara mine. Vreau sa ma poti iubi, sau macar sa simti ceva ce nu ai mai simtit pentru nimeni altcineva. ….. Ce pot sa zic inca traiesc in lumea mea plina de sperante si vise, iar realitate cotidiana este predominata de ura mea meschina.

Instig la ura si ofer iubire… Ciudat nu ?? Insa pe cat de controversat suna, pe atat de adevarat este. Pentru ca ma fac sa fiu urata, dau falsa impresie si stiu ca sa saturat lumea sa ma mai blameze, sau sa ma mai inteleaga. Iubesc tot ce nu mai am langa mine. Credeam ca pot sa zambesc fara tine. Credeam ca pot trai fara tine. Oricat de multe lucruri meschine aud din partea ta, oricat de mult m-ai face sa te urasc eu tot timpul te voi iubi. Inca nu am incetat sa plang. Tocmai cand am crezut ca izvorul meu cu lacrimi a secat atunci am inteles ca el de-a bia a inceput.
Cum este posibil inca sa ma gandesc la tine?????!!!!???? Incerc sa te regasesc in bratele a multor amatori care se catalogheaza a fi singurele mele iubiri. Nu a ajuns nimeni in adancul sufletului meu pentru a imi reaprinde scanteia dragostei. Inca nu s-a nascut persoana care sa imi aprinda focul din suflet, acel foc care imi va mistui toata viata inima.

Constienta ca fiecare individ este unic si diferit de toti ceilalti, si cu toate acestea incerc sa-ti regasesc sufletul intr-un alt corp, intr-o alta maniera. Nici un cocktail de suflete risipite in tumultozitatea vietii mele, nu se poate compara cu ceea ce ai fost tu pentru mine( si care in present mai esti).

Ce pot sa zic sunt conceputa pentru a te iubi in nestire, iar atunci cand incerci sa te apropii sa-mi vorbesti … fug mancand pamantul. Constienta de faptul ca daca inca o data vei afirma fals ca ma iubesti, ma va face sa ma simt in al noulea cer pentru cateva momente. Dupa stii deja urmarea. Multe lacrimi, multa suferinta …. Si zici ca sunt nebunaaa!!!!! Dar nu este asa …. Doar iubesc … poate dragostea este nebuna si prin chimia ei .. ma face sa ma manifest asa …. Oricum prea greu de exprimat totul prin cuvinte. Pentru simplu fapt ca vorbele se pot interpreta .. si pot transmite un mesaj fals….

LA MAI MULTE GANDURI BUNE …. Si mai curand decat credeti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu