Despre mine

Fotografia mea
un dovlecel mic ... pe cale sa devina o placintica apetisanta.

Persoane interesate

Arhivă blog

miercuri, octombrie 28

Monotonie


Se apropie cu pasi grabiti Craciunul. Da!.. stiu ca sunt nebuna .. ascult inca de pe acum colinde americanesti.... doar este aproape noiembrie.
Ascult "jingle bells" .. si vreau lamare. Cine naibi ma mai intelege pe mine!!???!!! Eu una ma straduiesc din rasputeri sa fac chestia asta. Oricum momentan viata nu isi are un fir logic al lucrurilor, pentru ca fac aceleasi lucruri si timpul trece pe lanaga mine.
Adica scoala... pardon facultate Munca de "ciocolata".. de la replay si iesiri .. nebunii .. pauza .. lipsa, canci . Prin urmare nimic constructiv.
Asa ca am inceput sa-mi pun rotitele in functiune .. si sa vad care cum sta treaba .. ca sa mai evoluez si eu drak'. Astfel ca incep prin a ma vedea la plaja la Miami, in perioada craciunului, ascultand colinde .. dar pana sa ajung akolo am sa fac urmatoarele lucruri:
1. termin nenorocita de facultate
2. fac ochi dulci la un mos libidinos, ma fac ditami managera.
3. dau de carnet .. imi iau sofer
4. tot trebuie sa imi cedeze ori vulpoiul meu batran .. ori bitlejuice .. sau macar unu bun rauuu..
5. ma destrabalez in fitze cu ei .. prin tara.
6. vine craciunul .. imi iau "amantul"( adica partenerul de vaiat provizoriu) si ma duc la Miami.



La mai multe vise sa scap de monotnie .. cu bine:*

P.S. Ca sa fiu ma fitoasa imi voi lua o javra dinaaia mica, o vii baga intr-o genta de sooper fitza .. si ma voi duce sa imi fac mersul cu ea pe marile bulevarde. ...
Cu bine.. ne vedem cand ne-om intalni. XOXO :*:*:**:*:

3 comentarii:

  1. idee e ca nu esti nebuna...eu imi doresc tot timpu sa fiu la mare..singur..cu prietenii..cu u..cu oricine...timpu trece altfel...si ..nu e rau ca visezi mult si frumos..pana la urma va fi cum iti doresti..doar sa iti doresti...p.s. lasa trecutu in spate...

    RăspundețiȘtergere
  2. praf pulbere si asa mai departe . te ador

    RăspundețiȘtergere
  3. praful si pulferea se poate transforma in ceva frumos;) ....
    orice diamant se poate face cenusa ... dar nu orice cenusa se face diamant.

    RăspundețiȘtergere