Despre mine

Fotografia mea
un dovlecel mic ... pe cale sa devina o placintica apetisanta.

Persoane interesate

Arhivă blog

miercuri, octombrie 28

Take-it slow this time!


Acesta este motoul nou pentru mine. Pacat ca-l uit de fiecare data. Si fac abuz de simturile efemere. Uneori am aceea calmitate in inima. De cele mai multe ori ma gandesc la Flroin. Am inceput sa frang mai multe inimi.
Vreau calmul de dinatea furtunii. Vreau inapoi la mare sa ma arunc in ea ... si sa ma mint ca asa marea imi va spala toate pacatele, tot trecutul si naivitatea mea puerila.
Mai vars o lacrimia. Mai zambesc cu jumatati de masura. Mai vars alte lacrimi si panglicile care ne-au legat o data se rup .. si se inoada in alte legaturi .. care nu sunt ale mele.
Lucrurile acum trebuie sa le las sa curga ... sa vina de la sine. Lenea este cea care ma tine-n casa.
I'm ready to go right now. O voi lua incet. Voi astepta acele brate calzi sa vina din ce in ce mai mai aporape de mine. Ochii caprui .. sau negri .. ca nici nu stiu imi vor dezvalui cu siguranta trupul.
I Don't what a broken hart. I know that I love you. I don't whant to play that ugly part again. Yes I admit that there are times when I hate you .. But i can't stop loving you. Spring my wings .. and fly with me. I don't whant be withouth you babe.
Uneori vreau doar inceputurile. Mutatul dintr-un loc in altul ma sperie. Pentru ca stiu ca schimba oamenii.
Singurul lucru dupa care tanjesc realmente este aceea aglomeratie acel drum spre piata Scanteii, in care milocul imi era curpins de o posibila dragoste. Inima era saltareata si aritmica. Dar realitatea este pura prietenie, pentru ca tupeul si curajul lipsesc .. iar ratiunea predomina.

La mai multe WOF-uri... cu bine:*


You made me do what I had to do. But I didn't whant it. I just know that i'm bettwen my past and hou mu future will be ( if it will be with you .. or withought you).

2 comentarii:

  1. numai ochii caprui sau negri....cu restul ce se intampla..?:P

    RăspundețiȘtergere
  2. nu ma gandeam ca o persoana poate suferii atat de mult..ca poate iubi asa...timpu le sterge aproape pe toate....o sa simti din nou fluturasi in stomac...o sa fi ok

    RăspundețiȘtergere