Despre mine

Fotografia mea
un dovlecel mic ... pe cale sa devina o placintica apetisanta.

Persoane interesate

Arhivă blog

vineri, noiembrie 20

Ne combinam la cartela???



Stim cu totii cum este reclama.
Prima Zi: mana pe picior
Adoua ZI: Mana pe picior + pupat
Atreia Zi: mana pe picior + pupat + .... (alte chestii .. depinde de caz:D)

Asa si la mine.. dupa cum decurg lucrurile la mine si mintea mea a luato un pik razna ma gandeam ca cea mai buna solutie este ca eu sa ma cuplez doar la cartela. Asa ca nu pun nici sentimente. Nu imi bat nici prea mult capul ... doar ma descotorosesc de niste bani din buzunar.


P.S. articol scris la voia repezelii ... pentru ca inca nu am mintea senina, si ma las condusa ca de obicei de vechile obiceiuri ale mele.

La mai multe ganduri bune ... cu bine. :X:X:X:X:X
Please calll me sugar:X:X:X:X:X

3 comentarii:

  1. ne combinam la ce vrei u :P

    RăspundețiȘtergere
  2. momentan asta pt mine nu suna foarte bine...sunt dezamagit...poate doar eu sunt de vina...asteptam prea multe...nu doar 5 min cand ne vedem...nu te cunosc..si nici nu mai vreau...ultimu comment...esti mai mult decat o placinta apetisanta..esti "dorinta".."ispita"...si fata cu ochii in a caror privire ma pierd...poop si ...

    RăspundețiȘtergere