Despre mine

Fotografia mea
un dovlecel mic ... pe cale sa devina o placintica apetisanta.

Persoane interesate

Arhivă blog

marți, noiembrie 24

Y yo ... En cuerpo y alma como era ayer


"Y yo
No tengo armas para enfrentarte
Pongo mis manos, manos al aire
Sólo me importa amarte
En cuerpo y alma como era ayer"

Dulcea si cruda soarta. De fiecare data dau cu bata in bara si imi pare rau. Dar ca de fiecare data tot raul spre bine. Si a mai trecut o zi ... o zi din viata care nu vreau sa o uit, vreau doar sa o consemnez in Dulcele stil clasic.
Ieri ne-a parasit un coleg, pentru un job mai bun, un viitor mai bun , cei drept mult mai bine pentru el. Ma bucur pentru el si pentru realizarile lui,( BRAVOOO RAZVIII) insa ma ofica pe de-o parte faptul ca nu mai este colegul nostru si ca migreaza catre alt colectiv. Oricum in ultima lui zi la munca a fost foarte prolifica pentru mine, datorita conversatiei avute. Ma incurajat pentru ca am o varsta atat de frumoasa .. cea de 19 ani proaspat impliniti, sa pot sa am tupeul sa fac ceea ce imi trece prin minte. Sa injur atunci cand sunt agasata, sa nu mai tac doar pentru simplu fapt ca ma gandesc la repercusiuni. Pentru ca acum este singura perioada in care toata lucrurile astea se iarta pentru ca sunt inca mica.
In miez de noapte m-am trezit din cauza unui vibrat de telefon. Curioasa si putin nervoasa ca cineva imi trimite mesaje noaptea tarziu,m-am trezit pentru a-l citi. ... Mesaj in care scria scurt pe doi "SIFONARO" ... tensiunea si nervii au ajuns intr-un timp foarte scurt la maxim. Si de-o data mi-am amintiti de vorbele colegului meu Razvan. Urmarea a fost destul de nestepatata pt. interlocutor, si drept raspuns am primit pedeapsa de a nu vorbi cu mine niciodata. ..... MARE PAGUBA ... ca sa zic.
La cati nervi am si acum ca imi aduc aminte ... un singur lucru am de declarat .. chiar public. Trebuie sa stii sa faci mult prea multe lucruri ca sa ai privilegiul de a-mi atinge sufletul, si a gusta placerile mai mult sau mai putin umane alaturi de mine. Un singur dat din cur nu e suficient, ca asta stiu sa fac si eu.
Prin urmare dragii mei ... sunt libera ca pasarea cerului, ma avant unde ma duce mintea si capul .... nu mai stau sa astept ... sa sper ... sa visez ... sa mai stiu eu ce dracu lucru sa fac. TRAIESC CLIPA ... En cuerpo y alma como era ayer.


La mai multe ganduri bune dragii mei ... X.O. :*:*:*:* muahh.

Un comentariu: