Despre mine

Fotografia mea
un dovlecel mic ... pe cale sa devina o placintica apetisanta.

Persoane interesate

Arhivă blog

miercuri, noiembrie 25

Constatare de moment."""Timpul se scurge repede""":D


Stau si umblu mai tot timpul pe acest spatiu de internet. Navighez ..cand repede ca gandul, cand se mai asterne praful peste gandurile mele. Pentru ca am fost un pic "adictid" acestei forme de a ma exprima, niciodata pana acum nu mi-am dat seama cat de repede a trecut timpul si eu nu am realizat ceva constructiv.
Stiu doar atat atunci cand am scris primele randuri, aveam fluturi in stomac .. inima franta .. stiti voi vechea poveste. Aveam 18 anisori .. dea bia proaspat impliniti. Acum am 19 ... si mai poraspat impliniti. Am realizat ca am luat bacul, cu toate contestatiile mele, care am uitat sa ma vait ca mi-au scazut media ... """"NENOROCITIIIIIII!!!!!!!"""" Acum sunt la facultate, am un job ... si ma lamentez de tot ceea ce ma inconjoara.
Am trecut de la un nemernic la altul, cu sentimente curate ( florin vs. beetlejuice). Deehh acelasi caracter, aceleasi chestii golanesti .. numai ca prezentul este mai bun ca trecutul. ( merg la sigur, fara macar sa fi indraznit sa-l incerc).. Mi-am schimbat inclusiv cea mai buna prietena cu care faceam totul. Asta am facuto de vreo 3 ori .. deja e mult prea mult, De la Petra la Sandy .. De la Sandy iar la Petra ... si de la amandoua la .. bine inteles buna mea prietena ANCA:X:X:X. .. o mai insel ocazional cu Raluca, dar deeh.. distanta isi spune cuvantul.
Nu mai am huliganii mei langa mine. Colega mea ma mai ubeste ( si eu ink o mai ube pe geany a mea:X) si nu ma uitat, Lucik inca ma mai astepta si il mai zaresc occazional. Mai comunic cei drept .. fff rar cu huliganul meu, pentru ca vrea ca lumea sa creada ca pamantul poate inghiti suflete. Adevarul il stiu numai eu. ( dirty little secret .. doar sa nu ranesc ceea ce ubesc).
Ce am mai facut in tot acest timp??!! .... Am invatat sa zambesc, chitzai mai mult sa mai putin ca inainte. Mare realizarree!!!! ... mi-am luat inima in dinti si m-am bagat in cazanul cu ceara ... si urmarea a fost in felul urmator :"""" OFF WITH THE HAIR!!!!"""". Acum nu tu par prea mult pe maini, fata mai luminata, noada mai putin paroasa:)):)))..
Inca mai plang dupa liceu, dar el nu plange dupa mine. Chair este atat de insensibil incat nu ma primeste sa imi iua amarata de diploma de atestat. As mai vrea sa o revad pe Satana aia de Iordache, ca sa ii zic sincele """urari""" de bine:D. Sa ii frang mana profesorului meu de mate. Sa imi revad Sufletelul meu cum a mai crescut:X:X:X:X.. ( inca mai am la capul patului ursuletul de la tn .. plus srisoarea pe care din cand in cand o mai citesc doar asa ca sa imi fei dor)..

Timpul trece dragii mei .. si eu ma invart in cerc, astept sa imi revin si cursul vietii mele sa mai prinda iar putina viata, ca sa ma ce sa va mai aburesc, sa va mai mint, sa va mai indragesc sau chinui( depinde dupa caz) timpul.

La mai multe ganduri bune .. X.O. X.O .. muahhh:X:X.

P.s. daca am uitat pe cineva asta inseamna ca sunt dobitoaca. Oricum nu puteam sa includ totul in atat de putine cuvinte scrise in graba. Ubesc pentru ca nu sunt ubita:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu