Despre mine

Fotografia mea
un dovlecel mic ... pe cale sa devina o placintica apetisanta.

Persoane interesate

Arhivă blog

sâmbătă, noiembrie 28

Happy Coffe



Neatza. Nu stiu la ce ora imi astern gandurile pe tastatura, dar la ora asta 7:17 mi le astern pe hartie.
S-a deschis televizorul cu o melodie trista, dar frumoasa: "Bosquito- Tigano". M-am dezmierdat inca 5 minute, si m-am trezit cu o idee ciudata. Mi-am adus aminte de un articol scris de Mihaela Radulescu despre cele 10 prime lucruri care-i plac la un barbat. Cred ca in aceea perioada, am facut un top al celor mai indragiti( deehh fiecare cu muza lui editata). Nu prea cred ca sa schimbat prea mult, oricum nu as mai faceo cei drept. Prentu ca am vazut ca cercurile se pot schimba radical.
Oricum ceea ce imi mai aduc aminte ca i-am dat un mesaj mitzoiului, cum ca: "Sexy la un barbat este atunci cand o lasa pe ea prima sa ajunga in "rai", iar mai apoi pe pamant" ( ceva asemanator oricum i-am scris) raspunsul a fost pe masura, o minciuna sooper dulce: " si de asta te iubesc!!!"
Si acum stau si ma gandesc care ar fi topul meu, avand in vedere ca mi-am schimbat un pic gandire.
Sa zicem ca "dulce si sexy" la un barbat sunt urmatoarele lucruri:
1. Sa fie ca sarea si piperul. Sa stie sa puna pe jar o inima de fata, iar mai apoi sa o pastreze pana cand cei doi vor avea acelasi drum.
2. Sa ii placa mai intai de fata pentru ceea ce este, iar mai apoi sa o placa pentru exterior.
3. Dimineatza sa fie primul care ii saruta gatul, buzele, si nu in ultimul rand sufletul.
4. Dupa dragoste sau sex ( depinde de caz) sa mai tina-n bratele sale inca 2-3 minute persoana de langa el.
5. Sa nu se indragosteasaca din prima. Dragostea sa vina pe parcurs, sa aiba o minte deschisa si sa aprecieze femeia care stie ce vrea ( nu sa o catalogheze drept ...???...).

... de la 5 la 10 va mai trebui sa mai descopar ceea ce este "dulce & sexy" la un tip.
ahhhhhhh ... 6. SA ii strea bine cu 3mm de barba, sa nu fie span. :D


In continuare imi voi savura cafeaua mea, inca fierbinte, imi voi destinde trupul, imi voi deschide simturile, pentru ca pe cer soarele e deja sus si straluceste numai si numai pentru mine, si ziua mea minunata,

La mai multe ganduri bune .. cu bine:* X.O.

Un comentariu:

  1. pt a placea o pers asa cum este trebuie sa ai posibilitatea sa o cunosti...nu doar sa o vezi..si multi spun ca este si dragoste la prima vedere...asa ca..

    RăspundețiȘtergere