Despre mine

Fotografia mea
un dovlecel mic ... pe cale sa devina o placintica apetisanta.

Persoane interesate

Arhivă blog

sâmbătă, noiembrie 28

"Romancierii"


Si-am revenit dragiimei!!! Concediul acesta mi-a dat ocazia sa fiu mai activa ca niciodata, atat cu postari pe pagina mea de ganduri, cat si in viata de zi cu zi.
Poate ca va intrebati de ce am pus acest titlu lacrimogen ... ei bine acum o luna de zile ( cu aproximatie) am vazut o piesa de teatru cu acest titlu. Iar astazi am realizat ca ma regasesc pe deplin in toata esenta piesei.
Pentru cei insetati de dulcele stil clasic, nu stiu daca piesa se mai joaca, insa: Teatru Notara- sala mica .. INCERCATI!!! Un grup de 6 actori, un decor modest, talent din plin au ca rezultat hohotele de ras si o piesa care merita vazuta.
Tema piesei, ca sa ma intelegeti mai bine (care este =))) ), era legata de 2 familii. O familie avea o fata, cealalta un baiat, cele doua familii erau despartite de un mare zid . Chipurile tatii lor se urau, iar ei se iubeau. De fapt iubeau cartile, romanele precum "Romeo si Julieta"si vroiau si ei sa traiasca in stil de basm.
Tatii au planuit o rapire, platita, a fetei ... lupta "crancena" dintre rapitori si baiat sa soldat cu victoria baiatului, parintii vazand acest gest minunat au facut "pace" ... distrugand "ura" lor de ani de zile. Toata aceasta tevatura a fost aflata de tinerii indragostiti si s-au racit( nu au murit :)) s-au sictirit unul de altul). ... bla ... bla... la un moment dat si-au dat seama ca se vor si nu numai pentru clasicele romane.
END OF STORY CU HAPPY ENDING.

Heiiii!!! Dragii de voi!! Dar ce faceti a-ti adormit? sau pur si simplu v-ati acrit de la atatea povesti lacrimogene? Ei bine .. tin sa va anunt ca acum de-a bia incepe marea mea insiruire de sentimente. Asa ca luati-va sulul de batiste un pumn de tranchilizante si cititi ... (app E UN ORDIN!! >:) )
EU- tanara domnita (vedeti am fost fata finuta si nu v-am mintit pe fatza ca sunt domnisoara) ... revenim.
EU- tanara domnita, caut dragostea ideala. Un sulfet pereche ( un tip frate care ssa-mi placa de sa-mi arda sufletul in mine dupa el... da-ma naibi de romantica). Dar Vaii!! M-am inselat in prima mea dragoste (pentru cei interesati .. cititi celelalte 6 de articole depre asa ceva =)) =)) ). M-am indragostit, iar, dar .... VAII!!( nu "aoleu" de la sale - din inima) ...Sulfletele noastre pereche nu pot fi impreuna. O lume cruda ne desparte (realitatea e ca tipul imi place, dar e cretin pentru ca vrea doar sa mi-o traga, nu ca asta nu ar vrea toti, dar asta are acel "je ne c'est quoi", si plm l-am atzatzat pana acum ..-eu pe le, el pe mine-.. dar acum mi-a cam dat flit.)
-revenind la lacrimogenitate-
Dragostea mea pentru el nu este suficienta pentru a rezolva totul, pentru ca sufletul lui e deja furat de o alta. Zilele imi sunt reci (drac' e iarna ..=frig) noptile si mai reci (astia de la radet se cam joaca cu nervi mei).
De aceea sulfetul meu suspina, in fiecare minut, in fiecare clipa ( singurul defect k isi ia pauze lungi de recreere cam 23h.59min pe zi=)) ) dupa o imbratisare calda, dupa a lui privire, dupa ale lui vorbe ( si acum pe bune .. mi-ar placea sa stie si el ce vrea, ori ma lasa in pace, ceea ce ia recomandat cretina de mine, sau sa aiba in plm mai mult tupeu, cu toate ca stiu ca e aiurea si pentru el, da PANA MEEEAA!!! fi coitzee barbat .. k deasta ai ****:D).
Mai sunt cateva zile, minute, ore .. si va veni ultima mea aniversare de anul acesta ( sf jigodie .. DeeDeenoi .. dau de baut:D). Si acum nu pe bune, de 2 ani incoace mi-am dorit sa am langa mine tipul care-mi place sa fie in ziua aia numai pentru mine, ca-n basm. Anul trecut l-am dorit pe mitzoiul meu .. ANUL ASTA in vreau pe Beetlejuice.
App deasta am plans de ziua mea, pentru ca nimeni niciodata nu a fost pentru mine stiind ca vreau sa fie.

Asa ca Dragii mei, fanii mei, iubitii mei, brioselele mele gustoase, (hai ca deja ma iau dupa Nikita -3 cefe de porc:D- ) va fi ziua mea, legati-l pe beetlejuice, imbatatil ca sa ma vada frumoasa si aduceti-l in B52 si torturatil sa ma tina-n brate sii.... si doar atat. Ar fi cadoul ideal:"beetlejuice cu fundita"


La mai multe ganduri bune cu bine .. pentru cei ce ma cunosc, nu ma luati in seama, pentru ca e aproximativ un pamflet ... La mai multe ganduri bune ... CU BINEEEEEE!!!!

X.O.

5 comentarii:

  1. deja sunt beat...ma leg singur si vin eu... as vrea sa fiu beetljuice dar nu sunt...as vrea sa fiu eu langa u dar nu ma vrei...nu e tot timpul asa cum ne dorim...luptam luptam...dar mai si pierdem...trebuie sa invatam si infrangerea..raman acelasi anonim...la multi ani pt sf andrei ...sa dai de baut ca eu dau:D

    RăspundețiȘtergere
  2. apropo..cand te-am vazut prima data nu eram beat si te-am vazut frumoasa..a 2-a oara nu eram beat si la fel..a-3-a la fel...a-4 a sigur la fel...ai prins ideea...si important nu tre sa ma tortureze nimeni sa te tin in brate ai superglue pe u daca ma ating de u nu ma mai dezlipesc..ai grija:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmm .. pentru un minut am crezut k e beetlejuice. In a doilea minut rotitele mi le-am cam pus in functiune, si anonimul nu mai este atat de anonim.
    Si multumesc pentru la multi ani:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. esti sigura? spune-mi cine sunt si daca nimeresti recunsc:P

    RăspundețiȘtergere
  5. si mai vreau sa stiu daca esti dezamagita ca sunt eu...?

    RăspundețiȘtergere