Despre mine

Fotografia mea
un dovlecel mic ... pe cale sa devina o placintica apetisanta.

Persoane interesate

Arhivă blog

marți, ianuarie 5

Chemarea fiului ratacitor.

Bine m-am intors dragii mei. Bine v-am gasit, fiecare pe la casele lui ... cu betiile lui ... si cu povestile lui palpitante din categoria "Ce-am facut astA Iarna". Nu e panica dragii de voi,, toate pacatele sunt iertate, si nu trebuie neaparat sa va inghesuiti toti sub poala preotului la spovedanii, si mantuiri .... asta este deja deale babelor. Va rog ... nu le furati meseria. Lasati-le, macar asa nu o sa le mai vedem inghesuindu-se si aruncandu-se prin mijloacele de trasport pe scaune.
Sa nu va inchipuiti acum ca am ceva cu cei bratani, chiar imi sunt simpatici. Imi place sa le ascult povestile, sfaturile si chestiile intelepte. Oricum revenind pe meleaguri batrane, sau noi. Vreti sa scriu de noul annnnn?. Nu de alta da ma vazut ca este in ton cu moda. Oricum ma cam doare in cur de anu' asta. Pentru ca e o mare jigodie si trece la fel de repede ca toti anii. Oricum in afara de cuvintele astea scrise altceva mai prolific de atat nu cred k mai realizez.
Am vazut ca pana si cei mai iubitori si fideli catei, te parasesc si pleaca dupa veverite la munte. Povestea asta e scrisa de mine. Inteleasa cei drept numai de aceeia care sunt in cunostinta de cauza.
Pe "idiotul" principal il cheama Titza. Un cretin rocar, tatuat, de treab, hommless,, de prin area Bucuresti. Cred ca l-ati observat de pe poza din josul paginii. Cu ochii aia a lui de iti inspira mila si compasiune, pentru ca DA! e un mare caine, ca sa nu-i zic javra. Caracteristica lui este ca a lucrat de o viata la Replay. Acum de-o data sa sucit mai ceva ca vantu si a inceput sa bata in alte directii, pe alte carari. A renuntat la jobul lui. Tocmai ce sa chinuit si el sa avanseze ca si casier, dupa 9 lungi amare luni. A venit unu Tismanaru' care a fost un fraierache si la facut tovarasul lui.. Adica o veriga mai slaba,,care credea cu tarie ca merita o functie de raspundere. Adevarul e ca bubuie si da pe dinafara. E prost ca noaptea, si destept ca .... ca nimic. Lumea zice ca asemanare ca Titza nu exista. Si daca esti comparat cu el, sau si mai rau sub el .. e un lucru grav, cel mai grav lucru din toata existenta.
Toate cuvintele astea nu sunt scrise la ranchiuna, sunt deale povestilor, lucruri care sunt verificate, certificate si juste. Oricum a lasat o colega sa zaca in Replay-ul ala infect. A lasat-o sa prinda panze de paianjen, tocmai acum cand este perioada in care vroia si ea sa mai aiba un moment de respiro. Si de asta cred ca toate lucrurile au o logica in viata. PEntru ca acum cine sta si freaca duda pe la munca? Cine nu trebuie sa se streseze ca nu are cine sa-nlocuiasca ca sa ajunga la examen. Acum nu pe bune. E perfect!!!
Toata esenta rea din poveste este ca Titza nu mai este. Insa numai este, nu pentru ca nu l-am mai vrut noi, ci pentru ca el asa a vrut sa dezerteze. Dora ii duce doru', e putin panicata. A zis ca ii taie din atributii. Ca il vrea inapoi. E pacat sa-l arunci ca pe o masea stricata, cand a stat aici atata timp. Incercam cu totii sa dam de el, sa vedem macar daca este bine sanatos. Macar atata lucru. ... Ahh si pe astia ii doare mai mult pentru chei. Mamamaa lor de chei infecte.
Mie personal imi pare sincer rau de el .Pentu ca era fratele meu alb. Cu toate ca toti arunca cu noroi in el, cu toate k toti i-ar sparge mecla daca il prinde. Eu una l-as primi cu inima deschisa. O inima deschisa, mai ceva ca a lu Dora nevastasa'.

Titza vinoo inapoi numai vino. E cel mai bun sfat at vreodata. Pentru ca daca ai neplacerea de a mai lucra cu noi, spune lucrurilor pe nume, nu te ascunde dupa deget.


Ehhhhhhhhhhhhhhhhhhh. La mai multe ganduri bune dragii mei, cred ca o sa ne mai auzim mai rar pentru ca a dat sesiunea peste mine. Cu binee.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu