Despre mine

Fotografia mea
un dovlecel mic ... pe cale sa devina o placintica apetisanta.

Persoane interesate

Arhivă blog

duminică, ianuarie 3

Indosariere, poze ale caror amintiri sa ramana.

A mai trecut un an. A mai trecut inca o sarbatoare. Am petrecut timpul langa persoane dragi. Inca mai imi este dor de ele, si de cele care nu am fost aproape. oricum trebuie sa trec in revista si clipele astea. Savurarea lor in timp va fi una de nepretuit.


O gura proaspata de aer. Un pahar bun de odihna



Draga, Scumpi, Moshulica ... am fost atat de cumnte incat ti-am dat pomelnicul de lista de cadouri personal. Oricum m-ai satisfacut si anul acesta dupa pofta inimii.





Nelipsita poza de hi5.




MUNTE



IRINA, pretena mea de suferinta si singuratati:))))




Cik un om de zapada (Ioana Irina yeuuu)




Ce pot sa zic. Nici nu stiu cum de ma suporta, cred doar k ii plac maimutele:))):)).





Si da... dansam cik pe minimale:)):))




Fete cucuiete:D.





Salutari de departe



Bai cam atat de vazut. Mai nimic de Stiut. Blogul meu este un fel de hi5, sau facebook, spunetii cum vreti. In principiu am savurat fiecare moment, clipa, rasuflare.

La mai multe ganduri bune. La multi ani dragii mei. Sa ne auzim cu mine anul acesta.

X.O.

Un comentariu:

  1. La multi Ani draga mea si sa-ti aduca noul an tot ce iti doresti >:D< vad ca te-ai distrat la trecerea in anul nou, munte , prieteni , partie , plimbari , oameni de zapada:))( defapt caricaturi din pazada ca ala numia om de zapada nu e :)) ) chiar frumos , ee bv tie.. te-ai mai relaxat si tu cu ocazia asta. la multi ani !!PUP!!

    RăspundețiȘtergere