Despre mine

Fotografia mea
un dovlecel mic ... pe cale sa devina o placintica apetisanta.

Persoane interesate

Arhivă blog

miercuri, februarie 17

MOTTO: Inainte de toate, VREAU SA FIU TESTATA

Bine v-am gasit dragii de voi. Cu o bine cunoscuta raceala, si cu multe chestii pe cap. incep si va mai aburesc un pic.
Daca lucrurile i-au turnura pe care mi-o doresc in curand ma veti vedea pe tocuri fuste, compleuri, camasi, decolteuri.. ce sa mai!!! ofiice in toata regula. Dar cum realitatea nu este tocmai in aceiasi concordanta cu visele mele, macar incerc marea cu degerul.
Asa ca daca voi avea oportunitatea de a intra in cercul vicios al nebunilor, voi intra in hora si ma voi mentine cat mai bine, nu voi lasa o simpla maturareasa sa imi puna piedica, doar pentru ca asa doreste "pizdulik" Doomneaei..>:).
Si apropo.. reguli reguli .. si iar reguli... de fapt mai pe scurt spus ..pile pile si iar pile de unghii foarte ascutite, care sa ajute sa ma agate de un vis care nu prea cred ca o sa devina realitate...... SO: WTFFFFF!!!!!!!!
Am un nou moto in urma la toate acestea -
MOTTO: Inainte de toate, VREAU SA FIU TESTATA

Pentru ca :
1. Sunt capabila
2. Imi place tare mult la birou
3. Pacar ca nu e manager.. ( ce i-as mai face)
4. Pot sa ma inteleg si cu femeile;)
5. Desteapta, Carismatia, Tanara, Forta de munca prospta ( sau propatura..)


Asa ca astept mare testare.. si mare mea visare ... si nu ma treziti dragii de voi, mie chiar imi place sa visez frumos

La mai multe ganduri bune.. cu bine.
X.O.

Un comentariu:

  1. ce fata silitoare :P( dar de unde ca ea in loc sa fie atenta acolo isi face poze :)) :P ) ... :*****

    RăspundețiȘtergere