Despre mine

Fotografia mea
un dovlecel mic ... pe cale sa devina o placintica apetisanta.

Persoane interesate

Arhivă blog

sâmbătă, februarie 13

Fataaaaaa!!..fataa-i plic!!! fata:)




O seara nebuna, nebuna de tot. Dupa ce ma lovit fix in pifometru un ditai cataroiu desprins din tavanul replayu-lui, ala care mi-a mancat mie viata, replay-ul viata lu Titza. Vreau sa lamuresc neste lucruri neste chestii.Deci dracia aia de portfard, este oficial plic. deci se poate purta la orice ocazie si mai ales pe dorobanti.
Insa nu oricum. Acum sigur ca pitipoancele o sa dea navala la mine inmagazin sa-l cumpere. Insa ele nu stiu secretul. Cu mana dreapta se ia obiectul, se arcuieste membrul si se pozitioneaza in subtioara stanga. Se alege de preferabil o pereche de tocuri smechere cum mi-am luat eu de Replay(...FRATEEE!!!) si se pune in pozitia de pitipoanca. Deci aceea pozitie, cea mai exemplara a dat dovada Ymmy, cu pieptu'n fata si curu'n spate, o figura ne geometrica deloc, mai mult rupere de coloana, si intepeniri de gips:))). Ideea e ca daca vrei plic FATAAA!!!! trebuie sa il si porti ca atare. Asa ca dragele mele cliente, in momentul in care ve-ti veni in magazin sa achizitionati frumosul plic, pentruo rezonabila suma de bani va voi face si trayningul pentru utilizarea acestuia.
Deci... Nu uitati.!!! brat arcuit, privire de diva, si coloana franta. :D

Multumesc draga fanule, care nu esti fan. Care tot insisti cu tarie sa nu scriu despre tine. nu voi scrie niciodata despre tine.pentru ca deja am scris prea mult. Dar ce sa stii tu blogul meu din scoarta in scoarta pentru canu stii nimic. Am scris de atatea ori de tine, si tu chiorutzul de tine nu ai vazut. Sa stii k brendul de ochelari de vedere este chiar ok, tie ti s-ar potrivi de minune. Si acum nu incerca sa te cauti, pentru ca nu ai sa te gasesti. O sa gasesti numai povesti fantastice, unde tu nu esti erou, sau macar bine vazutul. Nu te-am injurat. Nu te-am discriminat, nici macar dupa faza cu pantalonii albi..:)))) cum sa zica un gay, ca panatalonii albi sunt prea Gay... deci este maxima gay-ului ce porti tu:)))=))..
Dea bia astept mistoul de maine. Hai k te-am baga prea mult in seama... Neeneeaa... Domnu... Manager?? "A fi? ... sau a nu fi manager?.. aceasta este intrebarea":)):)))). mersi oricum ca imi urmaresti capodopera si vezi ca te pot face sa razi? ehheee nimic nu stii


La mai multe ganduri bune. Cu bine ca m-am bagat sa imi scriu un alt articol:D

2 comentarii:

  1. Nu sunt fanu' tau!!!pup, la mai multe articole bune si amuzante
    Fanu kre nu e fan

    RăspundețiȘtergere
  2. te pwpa fata.. si astept si eu .. ceva o marire.. o chestie o maslina un artificiu... macar o despagubire in urma cataroiului, un stimulent ceva:))))

    RăspundețiȘtergere