Despre mine

Fotografia mea
un dovlecel mic ... pe cale sa devina o placintica apetisanta.

Persoane interesate

Arhivă blog

sâmbătă, februarie 13

Zile de sarbatoare


Nici nu stiu cumsa incep! Avand in vedere ca vine Valentine's day, nu am nici cea mai mica tragere de inima. Perechea mi-e pereche. M-am cam saturat euu asa de faze si mofturi. Si ce daca "I'm a beach" ....ce conteaza???
Daca tot ma desconsidera lumea atat de rau, m-am gandit sa mi-o iau in cap. Asa ca de Valentine's Day imi doresc asa:
Nu-mi odresc o melodie de pian, o atmosfera romantica, flori de mai si vorbe de dor. Vreau noapte! Caldura! Lumini! oameni ale caror zambete sa nu dispara prea curand.
Nu-mi doresc o noapte de amor cu lenjerii sofisticate, armasari a;bi-negri, alergand pe campuri cu magi. Vreau multi cai putere!!!! adrenalina-n vene, ultimele droguri legale uitate in noptiera din camera de rezerva.O multime, multe maini in aer, iar zambete si poate, doar poate o pereche de brate calzi care sa-mi fie calauza in caz de betie si frig.
Nu vreau scrisori suave, ale caror desene frang si cele mai reci inimi prin splendoarea lor. Vreau mesaje de dor, vorb multe, scrisuri mari si colorate pe sosele si pereti. Beculete puse cap la cap ca sa-mi sopteasca"CEVA"!!!!
Este si asta o zi de sarbatoare. Poate ca nu merg in club dechizata cu o rochie pompoasa in Julieta. anul asta ma gasesti la tocuri de 7 sau 10, depinde de raul de inaltime care-l am, jeansi strech, ci putzin portbagaj, dar nu prea mult ca se lasa capota. Bluza mulata sa-mi onduleze formele si sufletul, putin gaurita la gat.. pentru ca ma sufoca sufletul. Si acum "la piece du rezinstence" balana .. sau piele .. cred ca piele ca-i mai secsy.
"Au bulevard dragi mei !!!!"


Ne vedem acolo, doar o zi de sarbatoare, Valentine's day, ziau in care ne cuplam care cu fiecare. Dar nu cu vechile partenere ci cu noile puncte de vedere

La mai multi "BUNI"!!! Cu bine!!!!

Un comentariu: