Despre mine

Fotografia mea
un dovlecel mic ... pe cale sa devina o placintica apetisanta.

Persoane interesate

Arhivă blog

marți, februarie 9

Hellloooooooooooooooo!!!!


Bine v-am regasit dragutii de voi. M-am intors cu forte noi. Ce vreti afara a dat inghetul... si nici timp de stat pe acasa, si nici timp de facut prezenta pe aici.. nu am avut deloc.
Darrr, exista totusi un "dar" si o explicatie. Avand in vedere ca ma lovit draku' k niciodata romantismul acum de ziua lu ala .. Valentinu'-Cupidonu'(sa-l manance puricii si raia). Dar... cam naspa, pentru ca nu o sa mai fiu in Cocolocooooooo:((:((. Si uite asa imi dau seama ca a trecut un an. Un an in care imi scriu amarul. Si instig in dulcele stil clasic, pentru ca DA!!! eu sunt o dulceatza de fata. Nu conteaza ca am cam umblat cu unu si cu altu'. Pe bune!!!! au fost asa neste relatii nefericite, in care eu tanara fecioara, am fost amagita de farmecul masculin. Ehhhh, cam unu dintre ei a avut masculinitatea Ok, ca restul... ce vrei am avut o perioada in care reciclam rebuturi. ECO... mai da'ma naibiiii.:D.
Si inca ma mai gadila gandul la coada (noada mea paroasa descoperita prin baneasa... vara... fostii colegi cu caterinca lor ciudata, dar simpatici k tot ii ubesc:X), ma gadila sa mai vad fete vechi. Sa mai ies si sa socilaizez cu oameni noi.
Pentru ca in ultimul timp m-am plafonat frateeeeeee, lumea zice k am inebunit. Si asta este adevarat. Altii zic k m-am maritat ... asta nu este adevarat ... pentru ca sunt prea tanara ca sa mor!!!!!!!!!. M-am plafonat la 4 pereti si mult sex.
Si acum sa nu ma judecati da pe frigul asta nu este asa ca este moolt mai bine sa stai acolo la caldurica si sa faci ce iti place mai mult. Acum ca soarele a iesit, m-am mai dezghetat, cred ca incerc sa imi revin. Dea bia astept sa treca zapada ... ca sa imi fac eu mersul cu tocurile mele sooper spechere. (app, mi-am luat tocuri megaaaaa tari, cele mai tari tocuri everrr).


Dragi viitori si fosti baieti.
( a sunat cam urat.. sa refolmulez)


Dragi fosti si viitori gagici.

Pentru ca a fost o reala absenta indelungata, puteti sa ma pedepsiti in limita normelor legale, in care sa nu imi lasati semne.:D. Hai ca stiu ca sunteti gentili ca intotdeauna. Cand o sa iasa coltul ierbii, voi aparea si eu, precum gingasii ghiocei, atat de puri atat de frumosi, atat de tineri si de prospaturii;)).
Sufletul imi e plin de dragostee, atat de voluptos si de plin incat mi-l voi arata discret pentru a va atrage in mrejele primaverii, precum preferata mea insecta Calugaritza va voi astepta cu bratele deschise pentru a va impartasii dulcele stil clasic. Unde toti sunteti iubiti, Unde toata lumea iubeste, mai ales voi norocosilor.
si ce sa o mai lungim.... mai lungim pentru ca am o lampa cu gaz in mana, si eu deja am inceput sa topesc zapada. Ar trebui sa imi ascultati sfatull, doar ca sa ma vedeti mai repede.
La mai multe ganduri bune. Cu bine.



P.S. Am fost, a meritat sa fiu. Insa de data asta de sf valentin o sa fie cum nu a mai fost, ok, dar o sa plang, si o sa vreau sa imi inec amarul. Pentru ca eu vreau si imi doresc sa fiu in Cocolocoo, la balcon si sa il astept pe Romeooo, adevaratul Romeo al inimii mele sa ii zic cat de mult il iubesc si cat de mult m-am schimbat.
Te urasc si nici eu nu cred acest lucru. Scurt si sec. (vb ta alexe...)

5 comentarii:

  1. "aceasta nu'i o declaratie de iubire
    nu'ti spun nimic,doar ma uit
    peste umarul tau
    si'ti sarut de departe
    cu buze de ceata
    zulfii somnorosi de pe ceafa
    nu,nu'i o declaratie de iubire
    iti mangai doar cu plame de fum
    fruntea plecata pe file"

    RăspundețiȘtergere
  2. ms mult... :*:*:*... sooper tare...
    luv yaaaaa:X

    RăspundețiȘtergere
  3. pai cum asa , de sf valentin sa stai sa plangi ??!! unde tie jumatatea ??

    RăspundețiȘtergere
  4. sincer nu stiu:)) zboara si asteapta sa o impusc:))

    RăspundețiȘtergere