Despre mine

Fotografia mea
un dovlecel mic ... pe cale sa devina o placintica apetisanta.

Persoane interesate

Arhivă blog

sâmbătă, februarie 13

Blogule blogutzule.


Ehhheeee dragii mei, ma simt de parca as avea un copilas. Un copilas care imi implineste frumoasa varsta de 1AN!!!!!!!
Dau de baut cu sampanie de vise, schimbari radicale, si fursecuri invelite in povesti sooper tari. Ce sa mai!!!, a trecut timpul asta ca draku'. Nici nu sa simtit prezenta lui. Am avut ceva istorie tumultoasa, mi-o mai doresc inca o data. Dar la mai multe articole bune. Sper sa nu va dezamagesc fanii mei, sa ramaneti alaturi de mine.
La multi ani bloguele ma duc sa ma imbat si sa fac "text" in cinstea ta. Sper sa mai tina.Sper sa te mai suport eu sa mai scriu pe aici pe la tine.
Multe articole, Mult mai multi fani. Sa-mi traiesti bloguleeeeee:X. Te pupa mama:X:X:X::X.

La mai multi ani. La mai multe ganduri bune. Cu binee!!!!
X.O.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu