Despre mine

Fotografia mea
un dovlecel mic ... pe cale sa devina o placintica apetisanta.

Persoane interesate

Arhivă blog

luni, martie 16

"Incepand de azi pentru mine ai murit"


Credeam ca nu mai pot simti nimic, credeam ca totul s-a stins..dar se pare . ca azi a inceput sa ma doara. Cum este sa primesti un mesaj ... asa din om in om ... ceva in genul "pentru mine esti moarta".????!!! Imi vine sa urluuuuuuuuuuuuu de nervi,, furie, suferinta. Credeam ca nu o sa ma mai afecteze, dar chiar ma doare pana in strafundul sufeltului. Cum poti sa zici ca nu mai traiesc pentru tine, cand imi ziceai ca am fost o parte frumoasa din viata ta, care tu nu ai stiut sa o pastrezi. Cum poti sa zici un asemnea lucru care te poate duce spre groapa abisului, cand eu stiam ca am fost importanta in viata ta ..!!!!!!!!!!!!????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pentru moment tin doliu in sufletul meu si nu mai vreau sa mai exist pentru mineni... Credeam ca o sa pot incepe o noua etapa, dar pacat ca m-am inselat. Cel putin am gasit inimii o jumatate cu care a inceput sa bata, trepatat treptat .... Poate ca voi putea vreodata sa mai pot trai si eu .. si nu voi ma fii tot timpul in umbra ta .. cu gandurile si sperantele mele la tine .. 

te urasc ..si chiar incep sa cred acest lucru ..chiar daca nu il simt.. voi invata sa simt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu