Despre mine

Fotografia mea
un dovlecel mic ... pe cale sa devina o placintica apetisanta.

Persoane interesate

Arhivă blog

luni, martie 16

who new??!!?? ... that's why i'm hurt


Parca ieri ti-am vazut chipul, daca stiam ce stiu azi... altfel ar sta lucrurile.

Te-as lua in brate, as alunga durerea.Iti multumesc pentru tot ce ai facut, nu exista nimic ce nu as face  ... sa-ti aud vocea din nou. Uneori vreau sa te chem ... dar stiu ca nu vei fi acolo. Uneori ma simt distrusa pe dinauntru dar nu vreau sa recunosc. Uneori vreau sa ma ascund doar pentru ca mi-e dor de tine. 

E atat de greu sa spui "adio" ... cand se ajunge la asta. Daca as avea doar inca o zi ... ti-as spune catd e dor mi-a fost tine, de cand ai plecat.


E periculos ..... sa incerci si sa intorci timpul. Asa ca ma voi aseza in banca mea de vise. Vreau doar sa iti zic ca in vis te visez ... si imi place visul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu