Despre mine

Fotografia mea
un dovlecel mic ... pe cale sa devina o placintica apetisanta.

Persoane interesate

Arhivă blog

vineri, martie 20

Periodicitate.


Cu toate ca iubim mult pe cineva, avem si noi perioadele noastre in care vrem sa fim lasati in pace. Eu in aceasta perioada ma inscriu in categoria de CIUFUTA. Stresul, plictiseala, aceleasi fete ... parca ma deprima ... si ma determina sa stau inchisa in carapacea mea. Este foarte greu sa interactionezi in asemenea zile. 

Cand nu sunt pe aceiasi unda cu ceilalti, prefer sa fiu singura, de nebuna, sa ma lamentez si tot eu sa ma supraevaluez. Mentorul meu sunt chiar eu. Mai grav e cand nu percep acest lucru cei din jurul tau. Asa ca rezultatul este mai mult ca iminent => Cearta. 

Imcapabila sa pot simti vibratiile din jurul meu, zac in carapacea mea desenata cu stele, fluturasi, capte de mort, si multe alte combinatii sinistre care zac in capul meu. La mai multe ganduri ... cu bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu