Despre mine

Fotografia mea
un dovlecel mic ... pe cale sa devina o placintica apetisanta.

Persoane interesate

Arhivă blog

joi, martie 5

si. SHOC !!!!! ... Am revenit pe linia mea de plutire.!!!


Shoc !!!!!!!!! Bine am revenit. "O tu dulce autodirstrugere", imi pare rau dar nu mai am nevoie de tine. Am inceput un nou capitol, s-a mai scris o pagina din viata mea, a mai trecut o luna, ma aproprii cu pasi marunti spre bac, si inca visez la vacanta cea mare. Imi pare rau ca o sa ma despart de scumpii si iubitii mei colegi, cu toate ca nu prea ne agream cu totii, o sa imi fie dor sa mai facem caterinca unii de altii. ....

Hmm ... nu e bine ... ca am intrat in partea nostalgica, oricum partea plina a paharului este ca pas cu pas o sa cresc, si dintr-un dovlecel mic ce sunt, o sa se faca o "placintica" mare si gustoasa (metaforic vorbind) ;)) ... Ma simt plina de energie, vreau sa imi impart dragostea mea tuturor din jur!!! Este primavara, cu toate ca acum cand scriu afara toarna cu galeata si e frig de nici pisica nu o scoti la plimbare. 

Ochii imi tresar cand vad un pic de culoare in viata mea, cand stiu ca zambetul de pe buzele mele este sincer. Ma bucur ca nu am mai avut sarbatorile ruinate, iarna asta. De mult nu am mai avut asa o saptamana de buna, adica sa rad fara a ma gandi ca maine poate fi mai rau. Am uitat unde am pus pumnul meu cu lacrimi, sufletul meu de resentimente.

Nu iert ! dar nici nu mai urasc. Nu sufar! dar nici nu iubesc. Nu plang! dar si nu a venit circul la mine in suflet. Vreau sa va umplu pe toti cu ganduri bune, cu sperante, vise, idealuri. 

Am si uitat cum e sa zbori, sa te simti ca un fulg purtat pe aripile vantului. Sa ti simti cum inima iti pulseaza pana la refuz, mai ca iti si iese din suflet. Nici sa ma intorc lainocenta nu mai vreau. Copilaria a inceput sa ne impacheteze bine intr-un dosarel plin cu inimiare, adolescenta mai are cateva pagini si se termina de scris si in ea. Mai ramane viata care sunt pregatita sa o infrunt si sa o indulcesc cu visurile si idealurile mele. 

P.S. Nu am uitat ca am avut cea mai superba vara. Nu am uitat ce am facut noi. Nu am uitat de mine , nu am uitat de voi. Ramaneti ca o amintire placuta, pacat ca sunteti si veti fiii doar o amintire. La mai multe clipe date uitarii si fiecare sa merite ceea ce ii se cuvine. Adica dragoste, intelegere, prieteni.

3 comentarii:

  1. Ti am spus si o sa o spun mereu imi pare rau nu am facut.o k sa ti fac rau nu caut sa ma scuz pt k nici eu nu ma cred cand incerc sa imi explic dc stiu doar k mereu te am considerat sora mea si te am iubit si acum al fel si nu o sa uit niciodata de noi dar nici ce ti am facut iar daca o data ne vom intalni pe strada peste aniiii de zile si maritata cu copiiiii nu te voi putea priviiii in ochiiii.Esti o fata de nota 200 buna pura ai fost singura mea prietena adv dar trebuia sa ma gandesc tot ce e frumos si pur stric,iti doresc toata fericirea din lume.Stiu k tot ce ti spun acum nu te atinge si nici nu ar trebui k am fost o jegoasa dar mai vreau sa stii un lucru dk o data ai sa ma chemiiii la tu o sa vin si in genuchiiii iar iertare am sa ti cer toata viata mea chiar si atunci cand nu esti in fata mea. IARTA-MA!!!! TE ROG NU MA URA

    RăspundețiȘtergere
  2. mitzulik mea eu sh dc esti asa vesela:X:X:X j meriti sa fii,ubesc moolt la tn printesa mea:))

    RăspundețiȘtergere
  3. LA MULTI ANI!
    Iti doresc o primavara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere