Despre mine

Fotografia mea
un dovlecel mic ... pe cale sa devina o placintica apetisanta.

Persoane interesate

Arhivă blog

vineri, martie 6

Emotii. Tacere ...


ahhhhhh am atatea trairi, emotii, sentimente, bucurie in mine incat numai pot sta locului, dar dragul meu cititor nu am cum sa ti le zic, pentru ca daca ti le-as zice tie ... ar afla o lume intreaga .. si asta nu e bine. Unele lucruri nu sunt bine de stiut. Inca nu am curajul sa marturisesc si sa vorbesc despre marele meu pacat, poate privita de unii ca marea mea greseala in viata. 

Poate ca uneori este mai bine sa zici lucrurilor pe nume, dar ii ranesti si e pacat. Dar sa stai cu inima indoita este o povara mult prea mare. Cum este sa vrei ceva ce nu il poti avea? Cum este sa vrei si sa nu poti? Vreau !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu mai doresc sa ma resemnez in carapacea mea ... vreau sa urlu .. si sa ma auda o lume intreaga. Vreau sa imi satisfac capriciile. Vreau sa fiu mofturoasa. Nici nu stiu cum dracu se face ca atunci cand zic ca apuc pe drumul asta ... pentru ca asa este mai bine pentru mine, usor .. usor ..alunec unde inima imi este calda ... unde as da totul pentru acel loc ... 

Imi cer scuze dragul meu cititor daca tot ceea ce am scris pana azi este atat de lacrimogen .. pentru ca asta voi face in continuare. Dar cum poti sa scrii despre sentimente .. daca nu asa :D!!!! Suferinda in dragoste .... iubita de multi ... urata de altii ... zac in nefiinta mea dorminda ... si astept, astept ..circul din sufletul meu. Chicotesc cu viata ... chicotesc cu norocul si soarta ...

La mai multe emotiio..trairi.. si vise..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu