Despre mine

Fotografia mea
un dovlecel mic ... pe cale sa devina o placintica apetisanta.

Persoane interesate

Arhivă blog

marți, martie 2

!!!!!!!!!!!!!!!!!!... da este despre facebook >:P



Bine v-am regasit dragii mei, Incep prin a injura ... cacam-as pe el de facebook. Cu Facebooku' pizdii. Toata loomea acum are facebook. Ca ce chestie coitze? Hi5 a devenit prea cocalaresc?. Nu te mai integrezi in loomea asta larga, daca nu esti pe facebook. Am auzit ca ati avut si o petrecere, si daca nu dadea nu sh cine "ADD" nu erai bine venit la respectiva petrecere. Adica nu mai exista sitebuildere care sa va acopere mania de a va posta pozele cu familia si chilotii de toamna iarna? Nu stiti cum sa va gaseasca loomea mai repede?. Adica telea, mai nou nu ma mai intreaba cand mai intri pe mirc( sau ce era prin tineretea lu fratimiu) nu te mai intreaba ce id ai( si sa ii raspunzi ceva de genul scumpica dragutza .. pisicutza.. plm), ce adresa ai pe Hi5( buzata roscata, 20___), nu iti mai cere nimeni numaru' de cosmote ca sa poata vorbi cu tine pe moca ... mii si mii de minute. Acum te intreaba cum te gasesc pe facebook. Nu te-am vazut akolo!!!.. VAIIIII quelle horreur!!!!!!
Comunitatea, comunitatii ... ce sa zic. Oricum brendu-i brend, loomea-i loome, si nu o sa ma gasiti pe facebook, Facebookuristilor ( exact "-kuristilor"). In schimb puteti sa imi gasiti jumatate din pitiponcii cu care am umblat pe acolo. DA!!! exact am umblat!!!! Facebook-ul e de vina. Mai rateaza loomea.
La mai multe ganduri bune. Eu imi postez pozele in "dodoasca" goala aici pe blong. Ca la mine acasa. Pentru cei interesati, "La mai multe accesari ... va urma". Oricum in afara de poze eu scriu mai mult de un coment, gen :"eu cu fetele" sau "la pulenii din vale". Mai da-ma naibi, si pupam-as singura.
=))))=))):)):)))).

La mai multe ganduri bune. Cu bine.
X.O.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu