Despre mine

Fotografia mea
un dovlecel mic ... pe cale sa devina o placintica apetisanta.

Persoane interesate

Arhivă blog

marți, martie 2

Gold digger

She take my money when
Yea she's a trifflin friend indeed
Oh she's a gold digga way over town
That dig's on me


She take my money when
I'm in need

Probabil ca asta va vine in minte cand cititi acest titlu. Minunat titlu, ca doar e scris de mine. :)):))). Doar pentru cei ce intelege, nu m-am nascut ca sa fiu rege. M-am nascut sa fiu printesa. O printesa frumusica foc. Dar daca nasterea mea a ratat secolul cu regi si printese, acum doar un gold digger pot sa mai definesc. Because I have my american dream. When you have one chance, one opportunity, it'a very easy to dream. I'm dreaming with my eyes wide open. Sow take a chance!!!! Live your life.

NUUU!!!!!! MERIT !!!!!!! CHIAR MERIT!!!!!

La mai multe ganduri bune. Cu bine.
X.O.

Un comentariu:

  1. De-ai stii acum imi esti atat de-aproape,
    N-am sa te dau nici in vis,
    De-ai stii acum cascadele de gheata,
    Pe care le-am intors in cer cum ti-am promis.

    Tu daca vrei salcamii sunt in floare,
    Chiar daca azi e iarna si tarziu,
    Incerc sa plec, eu inca sunt departe
    Iar dincolo de tine, uuu..., e pustiu

    Am sa te astept, descult acolo-n noapte,
    Mireasma ta sa-nvie zapezile in zori,
    Iubito hai cand luna parca soarbe,
    Fara sa stie un million de sori.

    RăspundețiȘtergere