Despre mine

Fotografia mea
un dovlecel mic ... pe cale sa devina o placintica apetisanta.

Persoane interesate

Arhivă blog

marți, martie 2

Sunt fata! Dar sunt diferita.

Si fetele e magari cateodata!

Da, da' barbatii e porci tot timpul! :))



Bine v-am regasit dragi mei. Ati vazut ce poze amuzante se pot gasi pe net. Mai valoroase sunt cuvintele. Si pentru ca o sa imi petrec mare parte din luna cu Ymmy, pentru replay-ul ce ne manca ficatii. Am tinut sa fac un articol, cred eu pe gustul ei. E adevarat ce spune ca e foarte greu sa lucrezi cu fete. Cel mai greu e sa lucrezi ca baiat printre fete. In afara faptului ca mai tot timplul vorbesc cu saracutzul de nou' coleg despre menstruatia femeilor, pentru ca pare a fi pana acum ceva vreme un tabu pentru el.
Oricum sarind peste. App sa nu uit penseta ca sa il jumoi de viu pe ala mic. >:)>:))))). Revenind la subiect. Mi-am adus aminte ce insemna sa stai printre fete. E molta bartfa, se cerata intre ele. Se injura, se urasc. Se fac in fel si chip.
Acum la modul cel mai serios nu cred ca as putea sa ii zic cuica asa in fata gen "fufoo" ... sau "pisam-as pe ea"... m-as rezuma la niste pumni si flegme in ochi, le-as calma, ar tace si din gura, iar masculul din mine ar fi foarte implinit. Oricum nu mai este ce a fost o data. E doar locul unde vii si vorbesti in continuu. Nu tu o caterinca ca se supi-upi si se poarta ranchiuna, plm e nasol. Deci, prin urmare, "si fetele e magari cateodata!" eu nu sunt. Si oricum nu va suparati pe mine fetelor ..
"barbatii e porci tot timpul"
:)):)))


La mai multe ganduri bune. Cu bine.
X.O.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu