Despre mine

Fotografia mea
un dovlecel mic ... pe cale sa devina o placintica apetisanta.

Persoane interesate

Arhivă blog

joi, mai 21

Consolidati acele clipe care candva au fost totul !!!!!




De ce este asa de greu sa ierti? De ce exista aceeasi frica de reluare a unor etape din viata? De ce este necesara atata ura? Eu una am invatat sa iert si de fiecare data cand se iveste ocazia sa reiau o relatie, sau sa reiau un lucru care intradevar mi-a placut .. nu stau prea mult pe ganduri.
Pentru ca numai "blonzii" se cearta. Oricum daca cearta nu ar fi .. nu ar mai exista impacarea. Astfel mai invatam si noi ca avem defecte si le mai ponderam daca cu adevarat vrem. "Ma injuri in gluma? ... nu te mai caut o saptamana." Dar daca nu exista acel condiment care sa mai iuteasa un pik o relatie .. sa o perpeleasca un pik pe jar .. nu mai are nici un farmec. Trebuie sa stim sa iertam. Mai intai pe noi .. pentru ceea ce ne facem noua insine .. iar mai apoi sa iertam ceea ce ne-au facut altii .. si dupa aceea sa invatam sa fim iertati pentru ceea ce am facut.
Poate ca e prea multa filozofie ... o filozofie de oameni blajini .. dar in fond o cale excelenta de a mentine o persoana mai mult timp in preajma existentei tale.
Instig la dulcele stil clasic ... si fac apel la sentimente ... daca cu adevarat va iubiti .. scapati de prejudecati ... Schimbati-va pentru persoana draga .. pentru ca tare frumos este sa iubesti .. dar mai ales sa fii iubit. O perioada de timp petrecuta alaturi de o persoana .. nu trebuie privita ca o risipa de timp .. ci ca pe o noua experienta .. la care daca vrei .. lucrurile se pot schimba si pot reveni asa cum odinioara au fost .. sau poate chiar mai bine.
la mai multe ganduri bune .. eu va pup .. si nu uitati ubiti-va mult ... pentru ca asta fac eu .. sunt consumatoare a clipelor vechi ..care inca nu isi au apusul pentru ca nici unul din noi nu a murit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu