Despre mine

Fotografia mea
un dovlecel mic ... pe cale sa devina o placintica apetisanta.

Persoane interesate

Arhivă blog

miercuri, mai 20

Mitzo .. daca nu noi atunci cine?


Tin sa postez aceste cuvinte in dorinta mea de a-mi indosaria un buchet de emotii. Acele emotii ale adevaratei prietenii. In afara faptului ca nimeni niciodata nu a pus atat de mult devotament in apararea mea, vreu sa se stie ca ai un loc special rezervat pentru totdeauna in inima mea. Daca Nord cu Sud nu se intalnesc niciodata pentru ca sunt la poluri opuse, asa suntem si noi diferite ... si cu toate acestea combinate amandoua, rezultam un intreg. Falnicele gaduri ... a caror finalitate nu o au niciodata. Invata sa traiesti fiecare sentiment cu intensitate.
Nu vreau sa fiu eu cea melodramatica, vreau ca tu sa tii minte toate momentele petrecute impreuna, pentru ca atunci cand vom imbataranii ... sa le uiti .. si eu sa fiu cea care ti le va povesti. Mi-ai dat forta sa mai zambesc inca o data, ai fost in cele mai cumplite chinuri alaturi de mine. Nici o amicitie efemera nu va putea sa te inlocuiasca, nici o alta prietenie nu va semana cu ceea pe care noi o avem. Povestea noastra continua, pentru ca nu isi are capatul aici. Maine este o noua zi plina de peripetii.
Luv mult la tine MITZOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu